Confirmed 證婚律師 – 劉啓興律師

又 confirm 多一件十分重要的 item 啦!

就係證婚律師 – 劉啓興律師   (請大家拍掌!!! )

之前都做過一些 research , 主要考慮是選 岑漢和律師 or 何廣榮律師 好,

但為什麼又突然會殺出一個 劉啓興律師  呢?

一開始是比較心儀 岑漢和律師 的,男朋友看完他的 video 都感到十分滿意,

但我師奶仔毛病發作,覺得岑律師有點貴,而何律師收費則平好多,(慳得一蚊得一蚊麻)

證婚都只不過前後15分鐘左右的事情,只要佢守時﹑有禮貌﹑唔黑面和唔漏口就可以。

所以打算找何律師算了,但何律師一直未接受2013 booking,那只好一直等!

但有一天小童生突然跟我說找岑律師好了,那我只好 9 秒 9 打給岑律師,

但…………………….那天已經 full 了!

不打緊,反正我一直覺得他很貴!

那小童生只好上網做下資料搜集,給他發現了 劉啓興律師 ,

網上評價不錯,客戶們都覺得他常常 『笑到四萬咁口』,

GOOD! 我最怕黑面神!

但他只會接一年以內的 booking,所以我又只好等又等。

2012年 1 月 3 日上午9 時準時打給 劉啓興律師!終於放下心頭大石了!

至於價錢是 $3300 全包,價廉物美!

用家評價

婚禮後記 – 證婚律師 – 劉啟興律師 Mr Richard Lau

{評分} 證婚律師 – 劉啟興律師 Richard Lau

One comment

  1. 咁抵??我都係劉律師不過係3500 呀
    [版主回覆04/15/2012 23:45:04]可能因為我很早BOOK,所以未加價,但 $3500 也不算貴了,之前我問了一些都要 $3800 呢!

多謝黎睇我個blog~ 歡迎留言交流下 XD